Stig Tøfting og HIF sender 3700 kroner til Knæk Cancer

image Formand Henrik Lundsgaard og Stig Tøfting. Det er formanden til venstre... Foto: Dorte Adelfred
27. oktober 2019 kl. 10:18

KLUBNYT - Stig Tøfting gæstede lørdag klubhuset i Mosen til et arrangement for erhvervsklubben.

Den tidligere landsholdspiller, AGF-spiller m.m. og nuværende tv-kommentator kan også skrive forfatter på sit cv, og han havde en stak eksemplarer af bogen "No Regrets" - Danmarks mest solgt sportsbog nogensinde - med sig.

Den solgte han for 50 kr., og hele indtægten for de 74 bøger valgte han sammen med klubben at donere til indsamling Knæk Cancer, der løb af stablen med et stort tv-show på TV2 lørdag aften.

LÆS OGSÅ: Mød Stig Tøfting i klubhuset på lørdag

- Det var meningen, at der skulle gå 25 kr. til klubben, som vi kunne sende til indsamlingen. Da Stig hørte det, valgte han at lade sin andel indgå i beløbet, så vi kunne sende 3700 kr. afsted, siger Birte Pedersen.

Foto: Dorte Adelfred

130 fra erhvervsklubben hørte Tøfting fortælle sjove historier og anekdoter fra et langt liv i fodboldverdenen.

LÆS OGSÅ: HIF hentede vigtig pligtsejr over Kolding Boldklub