Benyttelse af omklædningsrum efter kamp og træning

image Arkivfoto
Af Jens Brian Horsted
03. august 2020 kl. 13:37

KLUBNYT - Sommerferien er forbi for de fleste og en ny sæson står for døren.

Heldigvis må vi spille rigtige turneringskampe igen, men der er stadig en masse forbehold, vi skal tage.

For at kunne benytte omklædningsrummene i klubhuset, er det et krav, at de bliver rengjort mellem hvert hold, og til dette skal vi bruge spillerne og måske forældrenes hjælp. Inden kampen skal der udpeges to covid-19-ansvarlige fra holdet, som skal følge den beskrivelse, der er hængt op i klubhuset.

Der vil være rengøringsmateriale i spillergangen, og der vil blive udført ekstra rengøring af vores faste rengøringsteam.

Omklædningsrummene vil kun være til rådighed ved kampe. Dog vil der være  omklædning for klubbens første- og andetseniorhold til træning, da en del af spillerne kommer langvejs fra, men der skal stadig sprittes af efter træning, og det står holdene selv for.

Der vil være spritdispensere ved alle indgange til klubhuset, så vi vil meget gerne have jeres hjælp til at minde spillerne om, at de skal spritte hænderne af, inden de går i omklædningsrummene.

Vi håber på jeres forståelse og takker på forhånd for hjælpen og ønsker jer alle en god sæson.