Påskekonkurrence 2020

image Marts 2020
25. marts 2020 kl. 23:38
Både for børn og voksne

Vi håber, at I alle har brugt den sidste uges fantastiske vejr på at selvtræne, så I er klar, når sæsonen skydes i gang.

Vi har lavet en lille konkurrence, hvor I kan uploade billeder eller videoer af jeres skøre, sjove og kreative selv-træninger eller billedere fra løbe- eller gåturen eller hvor I klipper gækkebreve til Jeres trænere.

Der vil være præmier til både ungdomsspillere og seniorspillere så alle kan være med.

Vi vil så vælge den bedste Ungdomsspiller og bedste seniorspiller og derudover vil vi trække lod blandt alle indkomne indslag. Præmierne er ”Påskeæg” sponseret af  Superbrugsen, Hedensted og Dragsholms Vine, Hedensted  og husk at vi som klub og by står sammen, så husk at støtte vores lokale butikker og sponsorer så de også er her efter krisen.

Upload jeres billeder eller video på Hedensted IF’s Instargram profil senest mandag d. 6. april kl. 18.  For at deltage i konkurrencen skal du tagge @hedenstedif på dit billede eller video i opslaget eller på din story. Du kan også sende billedet til os på Instagram @hedenstedif

Vinderne vil få direkte besked.