Støt HIF og køb billet til en fiktiv Majfest-kamp i Mosen

Af Henrik Lundsgaard Nielsen, formand
05. maj 2020 kl. 11:55
KLUBNYT - På torsdag skulle Mosen have summet af liv og være proppet med tivoligæster og tilskuere til årets Majfest-kamp.

Men - det har coronavirusset som bekendt sat en stopper for.

Kampen plejer at blive overværet af cirka 750 tilskuere, og det er noget, man går og ser frem til i lang tid i og omkring klubben. Vi vil derfor forsøge at sætte Majfest-rekord ved at samle mindst 750 glade HIF'ere til en fiktiv kamp i Mosen. Hvis man vil bakke op om ideen og dermed støtte klubben i en svær tid, kan billetter til 25 kroner stykket købes via mobilepay på nummeret 690831. Man er naturligvis mere end velkommen til at købe 1, 2, 3 eller 100 billetter. Skriv gerne 'Billetkøb' i kommentarfeltet.

Alle pengene går ubeskåret til klubben. Vi håber, at vi snart kan vende tilbage med en masse fodbold og glæde i Mosen.

TAK FOR STØTTEN!