Hedensted IF søger cheftræner til U19 og serie 5

29. juni 2021 kl. 12:22

KLUBNYT - Hedensted IF søger en ambitiøs cheftræner til vores kommende U19-hold, der spiller i liga 2.

Træneren skal stå i spidsen for et udviklende træningsmiljø og en træning, der planlægges sammen med klubbens seniorafdeling.

Holdet træner to gange ugentligt, og der spilles kamp i weekenden.

Vi søger desuden en træner til vores 4. seniorhold i serie 5. Vi har rigtig mange unge  spillere, som er blevet tilknyttet vores seniorafdeling. I den forbindelse har vi brug for en træner til at stå i spidsen for disse herlige drenge.

Du kan forvente:
- At få udbetalt godtgørelse, en træner-tøjpakke og relevant DBU-uddannelse.
- At deltage i vores interne uddannelsesforløb og talentudviklingsarbejde.
- At få supervision af klubbens udviklingstrænere samt sparring med trænerkollegaer.

Er du interesseret, har du spørgsmål eller ønsker du at vide mere, er du velkommen til at kontakte Jens Erik Skibsted på tlf. 23 72 07 43 eller e-mail: jess@solar.dk.