Nye trænere til U19 og andetholdet

image Arkivfoto
16. december 2016 kl. 10:37

SENIOR - HIF hold i U19 og serie 3 har fået nye trænere.

Lennart Lindsted overtager U19-holdet, mens en gammel kending i skikkelse af John Andersen overtager styringen af klubbens andethold.

- Lennart Lindsted har stor erfaring med unge mennesker fra sit daglige virke som efterskolelærer på Hellebjerg Efterskole. Vi ser frem til, at han kan være med til at få vores talentfulde hold rigtig godt igennem forårssæsonen i U19 Vest, siger formand Henrik Lundsgaard Nielsen.

- Det er ligeledes med stor glæde, at vi kan meddele, at John Andersen er med igen. John har igennem sit mangeårige virke i klubben vist sine store kvaliteter som træner og som teamleder. Vi er sikre på, at med tilgangen af John Andersen i vores trænerteam går vi styrket ud til foråret 2017.

HIF holder den årlige standerhejsning med løb og suppe ved klubhuset lørdag 21. januar.