Lyngby kommer til Mosen med 16 superligaspillere

image Foto: Lyngby Boldklub
19. september 2017 kl. 21:20

SENIOR - Lyngby Boldklub tager morgendagens pokalkamp alvorligt, kan man læse på klubbens hjemmeside.

Cheftræner David Nielsen har udtaget en trup på 16 spillere, der alle er en del af superligatruppen, og mandskabet har allerede krydset Storebælt og indlogeret sig et sted i nærheden af Hedensted.

LÆS OGSÅ: Lyngby sender stærkt mandskab til Hedensted (lyngby-boldklub.dk)

Mens HIF har spillet fire kampe allerede, er det her første optræden i landspokalturneringen i denne omgang. Sidste år tabte de 4-3 til Kjellerup IF fra 2. division, hvilket man naturligvis gerne vil undgå, sker igen.

WEB-TV: Optakt til Hedensted IF - Lyngby Boldklub

- Det mandskab, som Lyngby har sendt til Hedensted, burde dog være stærkt nok til at gøre opgaven utrolig svær for de jyske himmelstormere, der håber på at lave en ægte pokal-sensation, skriver de på Lyngbys hjemmeside.

LÆS OGSÅ: Kom på stadion og støt byens drenge

Kampen fløjtes i gang kl. 16.30.

Her er Lyngbys 16 udvalgte:
Andreas Larsen (m), Thomas Guldborg Christensen, Martin Ørnskov, Mikkel Ryggard, Jeppe Kjær, Mayron George, Casper Højer Nielsen, Kevin Tshiembe, Kristoffer Larsen, David Boysen, Bror Blume, Gustav Marcussen, Kim Ojo, Oliver Kjærgaard, Oskar Snorre og Oliver Lund.