Andetholdet kan skrive fantastisk klubhistorie i dag: To points fra oprykning til jyllandsserien

image Foto: Anders Brohus
02. november 2019 kl. 09:09

SENIOR - To points er alt, hvad der mangler, før HIF's andethold kan kalde sig et jyllandsseriehold.

Heldigvis giver en sejr som bekendt tre, o
g de skulle meget gerne komme i hus i dag, da holdet på udebane møder Bramdrupdam GIF, der indtager femtepladsen. Det er med start kl. 14.

Sker det, er det første gang i klubbens historie, at vi har et førstehold i danmarksserien og et andethold i jyllandsserien. Betydningen for en klub som Hedensted er næsten uvurdérlig, når det gælder om at tiltrække dygtige spillere, der supplerer hinanden i et godt træningsmiljø.

Andetholdet har været suverænt i den her sæson. 27 points er det blevet til efter 13 kampe. Den første kamp mod Bramdrupdam vandt Hedensted 2-0.

- Vi lugter oprykningen nu, og det har jeg også meldt ud, at vi går efter, sagde træner Simon Thisgaard efter forrige weekends 2-1-sejr over Egen UI.

Forza HIF!