DS: Næstsidste testkamp inden sæsonstart spilles imorgen

image Arkivfoto: Palle Herløv
07. august 2020 kl. 09:00

SENIOR - Danmarksserieholdet har to testkampe tilbage, før den står på sæsonstart 21. august hjemme mod fynske Tarup/Paarup.

Imorgen, lørdag, hedder modstanderen Horsens FS's danmarksseriehold. Der er kampstart kl. 15. Herefter møder holdet FC Djursland, der også spiller danmarksserie, torsdag 13. august kl. 19.

Begge kampe spilles på bane 2 foran klubhuset i Mosen.

Hedensted har allerede spillet tre kampe under forberedelserne til den nye sæson. Først blev det til en sejr på 2-1 over Brøndby IF's nykårede sølvmedaljevindere fra U19-ligaen. Siden blev det 1-1 mod IF Lyseng og så et nederlag på 0-2 til Viby IF.

Hedensted er i pulje med følgende hold i danmarksseriens pulje 3: B1913, Horsens FS, Kolding Boldklub, BK Marienlyst, Odder IGF, Odense KS, Ringkøbing IF, Tarup/Paarup, Varde IF og Viby IF.