Næste modstander i pokalen kommer fra 1. division

26. juni 2017 kl. 14:00

SENIOR - Der stod Thisted FC på den lille seddel, der mandag blev trukket op af glasbowlen hos DBU mandag efter sedlen med "Hedensted IF".

Dermed er nordjyderne Hedensteds næste modstander i første runde af DBU's landspokalturnering.

Hedensted var havnet i bowle nummer to, der havde 25 klubber. Den sidsttrukne - Nørresundby FB fra jyllandsserie 1 - var sikret overlevelse i første runde, der skal afvikles inden 10. august. Reglen er, at den lavestrangerede klub får hjemmebanefordel, og dermed får vi i Mosen besøg af Thisted, som vandt 2. division.

Man kan gense lodtrækningen på DBU's hjemmeside her. Hedensted bliver nævnet efter 14 minutter og 20 sekunder. Og tag ikke fejl. Det ER Hedensted IF - ikke Hedensted Boldklub, som manden fejlagtigt får sagt i indslaget.

LÆS OGSÅ:
- Hedensted skal op imod overmagten i pokalen (Horsens Folkeblad)
- Gavranovic: Skal gå videre mod et danmarksseriehold (thistedfc.dk)
- Her er alle pokalkampene (dbu.dk)