DS: Uafgjort i sæsonåbner mod topholdet

image Foto: Lars Bo Nielsen, Vejgaard BK
Af Palle Herløv og Anders Brohus
24. marts 2018 kl. 20:30

SENIOR - Hedensteds førstehold hentede et enkelt point i dagens kamp ude mod Vejgaard Boldspilklub.

Vejgaard er puljens tophold, og sidst de to hold mødtes, vandt Hedensted 2-0, hvilket du kan genopfriske herI dag var det Vejgaard, der fik scoret først, men bolden røg i netmaskerne via en HIF-spiller. Nicolai Givskov var uheldig at sende bolden ind med hælen efter 22 minutters spil.

LÆS OGSÅ: Målmand reddede Hedensted (Horsens Folkeblad)

Anfører Mathias Kahr Christensen udlignede, da han scorede med låret efter hjørnespark 13 minutter inde i anden halvleg, og sådan endte kampen - 1-1.

SE BILLEDERNE: Vejgaard Boldspilklub - Hedensted IF (Facebook)

- Vejgaard kom stormende ud til kampen og satte os under pres. Vi var trængt i den første halve time, og vi er tilfredse med resultatet, siger træner Kasper Adelfred til Horsens Folkeblad.

Der var debut til nytilkomne Nikolaj Søgaard, som du kan læse mere om i dette interview.

LÆS OGSÅ: Hedensted vil sætte klubrekord (Horsens Folkeblad)

Næste turneringskamp er hjemme mod aarhusianske Vatanspor lørdag 31. marts kl. 13.30.

HIF's startopstilling:
1. Michael Mandal (m)
3. Jacob Lindstrøm
4. Nikolaj Søgaard
5. André Givskov
6. Jakob Malberg
7. Nicolai Givskov
9. Kristian Bonde
10. Mathias Kahr Christensen (c)
15. Benjamin Suner
17. Mirsad Suljic
18. Ronni Nordnæs