DS: Nederlag i sidste test inden sæsonåbneren skærtorsdag

image Foto: Dorte Adelfred
27. marts 2021 kl. 14:42

SENIOR - Hedensteds førstehold tabte forårets anden og sidste testkamp.

Nederlaget blev på 4-1 ude mod Silkeborg KFUM, der er tophold i danmarksserien.

- Vi fik en masse svar på nogle af de spørgsmål, vi har stillet os selv i den seneste tid. Vi blev matchet mod et stærkt og kynisk Silkeborg KFUM-hold, som straffede os prompte, når vi lavede fejl i opspillet, lyder det fra cheftræner Kasper Adelfred.

Mellem felterne var det egentlig meget lige i første halvleg, men det er som bekendt ikke dér, fodboldkampe bliver afgjort.

- Faktum er, at vi var bagud 3-0 efter de første 45 minutter på tre scoringer ved omstillinger af Silkeborg. I anden halvleg var vi måske ikke nær så meget på bolden, men der stod vi bedre på banen, siger Kasper Adelfred.

Til sidst i kampen fik indskiftede Lasse Rode reduceret til 1-4 efter et godt gennembrud i venstre side.

- Det var positivt, at formen så fin ud hos de fleste spillere, men når det er sagt, er der virkelig også nogle ting, vi skal hjem og have arbejdet med, inden det for alvor gælder på torsdag.

Kampen torsdag er forårets første turneringskamp. Det er ude mod Tarup/Paarup IF kl. 13.

Mål:

07' 1-0 -