Casper Rasmussen og Kasper Lund Sørensen tjekker ind i U19-afdelingen

image Kasper Lund Sørensen (t.h.) er ny assistent for U19 Liga 1. Foto: Anders Brohus
16. januar 2022 kl. 19:46

SENIOR - HIF har fundet en cheftræner og en assistent til holdene i U19 liga 3 og 1.

Ny mand i spidsen for liga 3-holdet er 31-årige Casper Rasmussen, der kommer fra Uhrhøj uden for Vejle.

- Jeg glæder mig meget til at starte i Hedensted og til at møde alle mand både på og uden for banen, siger Casper Rasmussen, som tidligere har været spillende træner for Vejle Boldklubs serie 4-hold, mens Alex Nørlund var træner for serie 1.

- Jeg havde i min tid i VB et rigtig godt samarbejde med Alex, og efter et opkald fra ham om en plads i Hedensted og en præsentation af klubbens ambitioner og fællesskab - og ikke mindst hvad jeg vil komme med - så skulle vi selvfølgelig have lavet en aftale.

32-årige Kasper Lund Sørensen bliver assistent for Jimmi Nielsen på liga 1.

Han er født og opvokset i byen, hvor han stadig bor og har spillet i HIF som barn og ung som målmand. Han har erfaring som målmandstræner for U13/14 i FC Skanderborg.

HIF har lige nu en trup i U19-afdelingen på 45 spillere.