Faciliteter

Klubben råder over et enormt og naturskønt areal, der er opdelt i hele 7 fodboldbaner og områder til opvarmning inden kamp. Her er hyggelige skove og søer og kunstgræsanlægget (HM Park), Hedensted Centret (3 haller), svømmehallen, fitnesscentret og tennisbanerne er de nærmeste naboer.

I forhold til de fleste andre amatørfodboldklubber, så kan vi her i Hedensted bryste os af, at have et stort flot klubhus. Her er 12 omklædningsrum, cafeteria/kiosk, mødelokaler og et stort fællesrum med bar og balkon og udsigt over opvisningsbanen. Klubben brugte i årene 2004-2006 i omegnen af 3,8 millioner kr. på denne omfattende renovering og resultatet er yderst tilfredsstillende. Man ser sjældent klubber med lignende rammer.