Baneoversigt

Hedensted Idrætsforening råder over et meget stort og naturskønt areal, der er opdelt i hele femten fodboldbaner og områder til opvarmning inden kamp. Her er hyggelige skove og søer og byens kunstgræsbaner (HM Park), svømmehal, fitness center, bowlingcenter og tennisbaner er de nærmeste naboer.

Bane 2 er opvisningsbanen og førsteholdets hjemmebane. Banen ligger lige foran det nyrenoverede klubhus, med en flot balkon der giver perfekt udsyn til masser af tilskuere. På den anden side er der en tribune af ældre dato, som dog har fået en kærlig hånd i foråret 2012.

Bane 3 og 4 bruges stort set kun af ungdomsafdelingen, mens seniorafdelingens øvrige herrehold samt kvinderne har hjemme på banerne 5, 6 og 7.