HIF FodboldPlus starter på torsdag

Af Michael Vagtholm Kristensen
31. marts 2016 kl. 09:46

BØRN OG UNGDOM - HIF's nye træningstilbud FodboldPlus starter i næste uge.

Det oplyser bestyrelsen. Første gang bliver torsdag 7. april kl. 17.30, og det gælder alle drengespillere fra U10 til U16.

LÆS OGSÅ: HIF FodboldPlus - fra første hold til førstehold

Vi glæder os til at give jer en god ekstra træning på HM Park, Gesagervej 66B i Hedensted.

LÆS OGSÅ: Nyt tilbud til alle børne- og ungdomsspillere

Med FodboldPlus vil der på ekstra træningsdage blive rig mulighed for at vejlede den enkelte spiller. Det er talentudvikling for alle medlemmer i klubben. Ungdomskonsulent Kasper Adelfred og børnekonsulent Kasper Andersen står i spidsen for et veluddannet trænerteam bestående af tidligere og nuværende trænere krydret med nogle af klubbens jyllandsseriespillere.

Træningen bliver udelukkende af teknisk karakter med rod i HIF's Den Grønne Tråd og DBU's Den Røde Tråd. Der vil i løbet af sæsonen blive sat fokus på enkeltområder, hvor gæstetrænere kommer og underviser i eksempelvis afslutninger, hovedstød etc.

Med HIF FodboldPlus-træningen får klubben en platform, hvor både spillere og trænere lærer hinanden bedre at kende på tværs af årgangene samt en direkte interesselinje mellem ungdomsafdelingen og seniorafdelingen. Og ikke mindst børne- og ungdomsspillerne og jyllandsseriespillerne.