Renovering af streetbanen - vi mangler hjælp!

Af Jesper Vestergaard
19. juni 2015 kl. 20:55

KLUBNYT - Et mindre arbejdsteam har i dag fredag 19. juni renoveret den ene halvdel af streetbanen ved HIF's klubhus.

Der var på grund af stort slid opstået en stor fordybning i banen, hvor der heller ikke længere groede græs. Renoveringen er sket ved at fylde jord i fordybningen på banen, hvorefter der blev lagt rullegræs på. Banen skal vi alle forsøge at skåne i nærmeste fremtid, så den kan bruges i fuldt omfang efter sommerferien, hvor den bl.a. bliver brugt til træning i børneårgangene.

Vi fortsætter med den anden banehalvdel kl. 10 på søndag, hvor vi også gerne vil have svejset det ene mål.

Hvis du har mulighed for at hjælpe med banen eller svejsningen, hører vi meget gerne fra dig. Kontakt børne- og ungdomskonsulent Henning Hansen på tlf. 29 65 87 66.