Vi har brug for dig som træner i vores fodboldklub

image Arkivfoto
Af Jørn Madsen
09. juni 2015 kl. 00:13

KLUBNYT - HIF søger trænere til en lang række hold i børne- og ungdomsafdelingen og for damernes førstehold.

Så har du lyst til at blive træner i en fodboldklub med stor succes og stadigt stigende medlemstal, skulle du måske overveje at vælge Hedensted IF.

Da flere af vore stabile ungdomstrænere har søgt andre udfordringer, er vi interesseret i at høre fra dig, hvis du kunne tænke dig at blive træner for årgangene fra U12 til U19.

Hvis du mere er til træning af seniorhold, kan vi også tilbyde et job som træner for vort damehold, der spiller i Jyllandsserien.

Er du interesseret i at høre nærmere om vore tilbud, er du velkommen til at kontakte Jesper Vestergaard på tlf. 22 82 53 35 eller Karina Fisker (damer) på tlf. 23 95 55 59.