S3: John får Brian som holdleder

image Arkivfoto
28. juni 2017 kl. 13:37

SENIOR - Cheftræner for andetholdet i serie 3, John Binder Andersen, har fået tilknyttet Brian Jørgensen som holdleder i efterårssæsonen.

Det oplyser klubbens bestyrelse.

- Vi er rigtig glade for den sammensætning på vores næstbedste hold. Både John og Brian kender vores unge mennesker godt. Der kommer en del U19-spillere op fra vores ungdomsafdeling efter sommerferien, og det er vigtigt, at de føler sig hjemme i seniorafdelingen. Det vil både John og Brian sørge for, at de gør, så vi ser frem til et godt efterår for vores andethold, siger formand Henrik Lundsgaard Nielsen til hedenstedif.dk.

Andetholdet er kommet i pulje 41 sammen med en række andre klubber, der også starter med "H": Horsens KFUM, Horsens Freja, Hornsyld IF, Hatting/Torsted Fodbold samt FC Horsens, Stensballe IK og Sole IF.

Første kamp er hjemme mod Hornsyld søndag 13. august.