60 frivillige er med til at afvikle onsdagens pokalbrag

image Arkivfoto
19. september 2017 kl. 21:22

SENIOR - 60 frivillige har meldt sig under fanerne for at være med til at afvikle onsdagens pokalbrag mellem de grønne fra Hedensted og de blå fra Lyngby.

Det fortæller formand Henrik Lundsgaard Nielsen, der glæder sig meget over den gode opbakning og velvilje fra folk i og omkring klubben.

- Jeg synes, det er helt fantastisk med så mange mennesker, der har valgt at give en hånd med. Også det tidlige tidspunkt på en hverdag taget i betragtning. Det har været overraskende nemt, når man sammenligner med mange andre arrangementer, hvor det som regel er lidt sværere at finde nok frivillige, siger formanden.

Det viser, at vi har en kanon opbakning i klubben og i lokalsamfundet, og jeg håber, at rigtig mange dukker op og støtter holdet.

WEB-TV: Optakt til Hedensted IF - Lyngby Boldklub

Der er pt. solgt ca. 500 af de 1500 billetter, der har været i omløb i forsalg. De koster 50 kr. stykket og kan naturligvis også købes ved indgangen, hvor alle under 16 år har fri entré.

Der bliver spærret af til parkeringspladsen kl. 15.45, hvor man forventer, at pladserne er fyldt op, og så er bane 1, hvor der plejer at være Majfest, inddraget til parkeringsareal. Otte p-vagter skal styre løjerne her.

Ved banen er der opsat hegn, og bag det ene mål er der lavet et udebaneafsnit til Lyngby-tilhængerne, der kommer med minimum en bus. Dvs. omkring 50 tilskuere.

LÆS OGSÅ: Lyngby kommer til Mosen med 16 superligaspillere

Hertil kommer ca. 200 elever fra efterskolen Balle, hvor HIF's cheftræner Alex Nørlund arbejder til daglig.

- Det er bare superfedt. De skal nok være med til at banke stemningen i vejret. Jeg glæder mig personligt helt vildt, for som jeg har sagt før, er det her en enormt stor begivenhed i en klub som vores, lyder det fra Henrik Lundsgaard Nielsen.