Sponsorer

Alle vores unge mennesker er dybt taknemmelige for den hjælp, dit sponsorat giver. Tak!

Vi har mange muligheder for at din virksomhed bliver vist til alle aktive spillere og deres familier, gæstende hold med flere. Ofte vinder vores hold pokaler og medaljer, hvilket kommunikeres til aviserne i området i størst muligt omfang.

Kontakt vores sponsoransvarlige for at høre nærmere om, hvilke muligheder der findes. Du har naturligvis også altid mulighed for at kontakte trænerne, hvis du kunne tænke dig de fordele et sponsorat tilbyder.

Hedensted IF er én af Danmarks største klubber målt på antallet af aktive spillere i ungdomsrækkerne (legebold op til U19). Vi er stolte over, at vores spillere har sikret klubben en plads i jyllandsserien, og at vi har mange hold i seniorafdelingen.

Hedensted IF er en breddeklub med mange åbne arrangementer året rundt, ture for hele afdelinger og deltagelse i stævner og træningslejre. Der er mange frivillige tilknyttet disse hold og arrangementer, som arbejder ulønnet, så dit sponsorat er ikke blot en hjælp til holdet, men til hele organisationen omkring at få klubben til at fungere for spillernes bedste.