U16-pigerne fortsat med i kampen om det jyske mesterskab

Af Jens Brian Horsted og Palle Herløv
19. juni 2017 kl. 22:56

BØRN OG UNGDOM - HIF’s U16 Piger vandt række 1 og sikrede sig dermed retten til at spille med om det jyske mesterskab.

Tirsdag 13. juni sikrede pigerne i række 1 sig puljesejren ved på hjemmebane at spille 0-0 mod Sdr. Omme/Grindsted. Det uafgjorte resultat sikrede pigerne et forspring på fire points inden puljens sidste kamp, som blev spillet i søndags mod Hatting/Torsted.

Mandag aften skulle pigerne så i aktion, da Kjellerup gæstede Hedensted Stadion. Det blev en målrig affære, hvor HIF endte med at sikre sig videre avancement i turneringen med en sejr på 5-4.

Næste kamp spilles torsdag i denne uge, hvor modstanderen er Team VAB. Det vides ikke endnu, hvor kampen afvikles. Følg evt. med her på siden.

- Klubben ønsker stort tillykke til træner Thomas Juul, spillerne i U16 og de mange U15-spillere, som har hjulpet til igennem sæsonen med puljesejren. Held og lykke i de kommende kampe, lyder det fra Jens Brian Horsted, der er ansvarlig for pigeafdelingen i fodboldklubben.