Fredagstræning for piger U13 til U16

11. november 2018 kl. 20:50

UNGDOM - Hedensted IF vil gerne være med til at udvikle pigefodbolden i nærområdet.

Derfor vil vi gerne invitere alle piger fra U13 til U16 (årgang 2003 til 2006) til en ekstra gang træning i vinterhalvåret på kunstgræsbanen ved Hedensted Centret.

Øvelserne vil være baseret på tekniske øvelser med fokus på pasninger, modtagelse, finter/driblinger osv., hvor alle kan være med - uanset niveau.

Træningen er delt op i to hold, hvor U13 og U14 træner sammen, og U15 og U16 træner sammen.

Træningen bliver varetaget af uddannede trænere fra klubbens pige- og dameafdeling samt spillere fra
vores dameseniorhold. Skulle du som træner have lyst til at være med til at træne, er du meget velkommen. Send en mail til nedenstående kontaktperson.

Tilbuddet er gratis, og pigerne skal fortsat træne og spille kamp i egen klub.

Vi træner følgende datoer:
Fredag 2. november (denne dag er der ikke træning for U13-U14)
Fredag 16. november
Fredag 30. november
Fredag 14. december

Træningstiden er fra kl. 17.30 til kl. 19.

Vi træner på HM Park, Gesagervej 66B, 8700 Hedensted (kunstgræsbanen ved Hedensted Centret). Skulle du have lyst til at deltage, kan tilmelding finde sted hosl:

U13 og U14 skal tilmelde sig til Kasper Juhl Hansen på kasperjuhlhansen@hotmail.com
U15 og U16 skal tilmelde sig til Ricky Jensen på hif-pigefodbold@outlook.com

Vi ser helst, at det er træneren for den enkelte spiller, der tilmelder. Ved tilmelding bedes følgende oplyst: Navn på spiller, årgang og klubnavn.

Tilmeldingen skal være modtaget senest tirsdag i den uge, hvor træningen foregår.

Med venlig hilsen,
Jens Brian Horsted, formand for pigeudvalget