David Kruse udtaget til U20-landsholdet

image Foto: AC Horsens
08. november 2022 kl. 21:38

KLUBNYT - Den tidligere HIF-spiller David Kruse er blevet udtaget til U20-landsholdet.

Det oplyser Dansk Boldspil-Union på sin hjemmeside.

20-årige David Kruse spillede i Hedensted, til han skiftede til AC Horsens som U13-spiller. Her har han præsteret hele vejen op til superligaholdet, og nu har landstræner Jesper Sørensen også fået øjnene op for det unge midtbanetalent.

LÆS OGSÅ: Tidligere HIF-spiller skriver kontrakt med AC Horsens

David er udtaget til to venskabskampe mod Sverige og Ungarn, der spilles i Tyrkiet den 17. og 20. november.

Til AC Horsens' hjemmeside siger David Kruse, at han glæder sig til den oplevelse, der venter ham:

- For det første bliver det en fed oplevelse med spændende kampe og dygtige holdkammerater, og det er jo første gang for mig, men jeg glæder mig meget. Arbejdet frem mod udtagelsen er sket via mine præstationer for AC Horsens, og jeg skal bruge turen på at vise mig godt frem, siger han til klubben.

LÆS OGSÅ: EX-HIF'er forlænger med AC Horsens frem til sommeren

Stort tillykke til David fra hele HIF og held og lykke med landskampene!