Ungdom: Marius Busk Larsen skifter til VB

22. juni 2022 kl. 17:35

UNGDOM - 12-årige Marius Busk Larsen skifter fra Hedensted IF til Vejle Boldklub.

Marius har de seneste tre år været en del af Topcentret i Vejle Boldklub sideløbende med sine træninger og kampe i Hedensted, hvor han har spillet fast med på en årgang ældre end ham selv for at blive udviklet yderligere. Senest har han spillet U13.

- Han har gjort det så godt, at han er sluppet igennem nåleøjet og er blevet tilbudt en plads i VB's U13-trup efter sommerferien, og det tilbud har han takket ja til. Her i HIF ønsker vi ham stort tillykke, og vi takker ham for indsatsen i den grønne trøje. Og derudover ønsker vi ham held og lykke i fremtiden, hvor vi selvfølgelig vil forsøge at følge hans karriere, siger Kasper Juhl Hansen, der er børn- og ungekonsulent i klubben og medlem af bestyrelsen.