Tilbageblik: Da årgang '86 skrev klubhistorie

Af HIF Kommunikation
29. september 2023 kl. 20:26

BØRN & UNGDOM - Husker du årgang 1986's deltagelse ved det uofficielle DM i Aalborg i år 2000, da modstanderholdene rådede over spillere som Lasse Schöne og Nicklas Bendtner?

Husker du, hvem der blev årets spiller og hvem der fik fair play-prisen, da drengene spillede i mesterrækken det år?

Det gør du næppe.

Ikke desto mindre ligger det klart, at netop årgang 1986 står tilbage som én af de mest talentfulde årgange, vi kan mindes i Hedensted IF's mangeårige historie. Derfor har én af spillerne fra dengang været en tur i arkivet og via scrapbøger, avisudklip, kampprogrammer og egen hukommelse genskabt sine minder fra den tid og overført det til tekst.

Vi håber, at skriverierne vil vække glæde hos læserne, hvad enten man var en del af den gyldne årgang, holdet bag holdet eller blot har en interesse i klubbens forhistorie.

Se det hele lige her.