Unge HIF'ere fik en god oplevelse i Marienlyst

image Foto: Søren Sommer
22. november 2023 kl. 08:57

BØRN & UNGDOM - Da HIF's danmarksseriehold for nylig spillede udekamp mod Boldklubben Marienlyst i Odense, var vores drenge fra U10, U11 og U12 inviteret til en dag i fodboldens tegn.

Stævneudvalget havde været så søde at sponsorere bussen, hvilket resulterede i, at 70 friske og glade drenge samt trænere kunne tage til Odense til en fælles fodboldoplevelse med mulighed for at skabe relationer på tværs af årgangene.

Dagen bød på kampe mod de tilsvarende årgange fra Boldklubben Marienlyst på tværs af niveauer efterfulgt af frokost, indløb med danmarksserien og ikke mindst kunne vi danne ramme om et solidt heppekor til kampen.

Drengene ankom glade og trætte i Mosen, men de kunne putte endnu en oplevelse i bagagen med Danmarks bedste fodboldklub.