HIF nomineret som "Årets breddeklub" af DBU

22. oktober 2012 kl. 08:00

KLUBNYT - Hedensted IF er blevet nomineret som "Årets breddeklub" ved DBU's årlige fodboldgalla i Cirkusbygningen i København fredag den 16. november.

Programmet sendes direkte på TV2 fra kl. 20.00, hvor repræsentanter fra HIF vil være til stede for at modtage en eventuel pris.

I indstillingen skriver DBU:
Hedensted IF er et stort aktiv for lokalområdet og har fodboldtilbud til alle aldersgrupper. Klubben har også målrettet arbejdet hen imod at udvikle/arbejde efter ideen "Den grønne tråd", som er klubbens udgangspunkt for sjælen i klubben - en strategi, der følger anbefalingerne for at skabe et bedre udviklingsmiljø for de unge fodboldspillere.

Samtidig tager man i klubben arbejdet med fastholdelse af unge meget seriøst, og har udarbejdet en strategi herfor. Hedensted IF samler lokalområdet og har desuden stor opbakning både fra erhvervslivet og også fra hele lokalbefolkningen.

Store navne deltager
Det er 7. år i træk, at DBU og TV2 hylder dansk fodbold med en stor fodboldfest i Cirkusbygningen i København, der i år optages den 12. november. Som noget nyt er showet ikke direkte, men sendes i stedet fredag den 16. november klokken 20.00 på TV2. Showet vil dog som altid være fyldt med masser af prisoverrækkelser, musik og underholdning i særklasse samt have deltagelse af alle de store stjerner fra den danske og internationale fodboldverden.