Vinderen af en HIF-spilletrøje er fundet

01. september 2012 kl. 08:00

KLUBNYT - Vinderen af en HIF-spilletrøje er fundet blandt klubbens Facebook-følgere. Det blev Mikkel Vallin fra Hedensted.

Mikkel vandt trøjen i den konkurrence, der blev udskrevet i midten af marts, hvor vi lovede at trække lod om en sådan, så snart vi rundede 300 "likes" på siden.

Det skete i dag, efter at konkurrencen havde været omtalt i kampprogrammet til opgøret mod Næsby i Danmarksserien. Det gav hurtigt 14 nye medlemmer af siden, hvor med vi rundede de 300.

Mikkel Vallin får overrakt trøjen med sit efternavn og rygnummeret 20 trykt bag på, når førsteholdet lørdag den 15. september spiller næste hjemmekamp. Det er kl. 14 mod Gentofte Vangede IF fra København.

Klubben takker for opbakningen og håber på endnu flere Facebook-venner fremover.