Generalforsamling 3. oktober: Vi har brug for et nyt bestyrelsesmedlem

Af Henrik Lundsgaard Nielsen
09. september 2019 kl. 22:15

KLUBNYT - 3. oktober kl. 19.00 holder Hedensted IF generalforsamling.

På denne aften skal vi have valgt et nyt medlem til bestyrelsen, så sidder du med lysten og energien til at bidrage aktivt i klubben, så er der mulighed for at få indflydelse og ansvar i klubben.

Vi er en bestyrelse, som på nuværende tidspunkt består af ni medlemmer. Vi mangler helt aktuelt en person, der har stor interesse i klubbens børneafdeling, og som kan være bestyrelsens bindeled til afdelingen.

Vi er en meget dynamisk bestyrelse, der spænder vidt i såvel, alder, baggrund og interesser. Fælles for os alle er, at vi brænder for klubben.

Til bestyrelsen søger vi medlemmer, der ikke er bange for at tage fat, og medlemmer, der ønsker at bidrage positivt til foreningens udvikling.

Har du lyst til at vide mere, så kontakt ungdomsformand Susan Barfoed på tlf. 2215 8722, næstformand Per Holm på tlf. 2949 9731 eller formand Henrik Lundsgaard Nielsen på tlf. 4017 9090.

Vi glæder os til at høre fra dig.

På bestyrelsens vegne,
Henrik Lundsgaard Nielsen