Her er de 15 spillere, landsholdet stiller med på fredag

06. maj 2019 kl. 21:36

KLUBNYT - Der er sat navne på de 15 eks-landsholdspillere, der kommer til Hedensted og spiller showkamp fredag aften.

Desværre er Michael Laudrup ikke som forventet med på listen, ligesom Lars Jacobsen heller ikke er med, men vi kan til gengæld glæde os til at se bl.a. Thomas Gravesen og Martin Jørgensen.

Sådan ser truppen ud: Peter Skov Jensen (m), John Sivebæk, Thomas Gravesen, Brian Priske, Hans Henrik Andreasen, Stig Tøfting, Christian Poulsen, Peter Graulund, Mads Junker, Martin Jørgensen, Thomas Røll, Kaspar Dalgas, Jeppe Tengbjerg, Steffen Rasmussen (m) og René O. Hansen. Træner: Per Andersen.

LÆS OGSÅ: Oldboyslandsholdet møder HIF's gamle drenge under Majfesten

Kampen starter kl. 18.30, og billetterne koster 30 kr. til og med onsdag. Fra torsdag og ved indgangen koster de 50 kr. De sælges i klubhusets kiosk og i SuperBrugsen.

Majfesten finder sted fra torsdag 9. til søndag 12. maj. Alt overskuddet går til ungdomsarbejdet i klubben. I 2018 kastede det 155.000 kr. af sig.

SE OGSÅ: Hele programmet for Majfesten (pdf)