DS: Sen udligning kostede to points hjemme mod Otterup

image HIF's Jesper Stab i kamp mod Otterups Simon Andersen. Foto: Dorte Adelfred
16. september 2018 kl. 19:32

SENIOR - En føring på 3-2 i det 90. minut bør resultere i en sejr.

Sådan gik det bare ikke, da Hedensted lørdag tog imod fynske Otterup B & IK hjemme i Mosen. Et hjørnespark i overtiden gav gæsternes Mads Andersen muligheden for at sikre en pointdeling, og han svigtede ikke. Det hele endte 3-3.

- Det må bare ikke ske. Det var en bitter afslutning, og det føles som et nederlag, siger cheftræner Kasper Adelfred.

SE BILLEDERNE: Hedensted IF - Otterup B & IK (Facebook)

Otterup scorede til 0-1 efter 12 minutter, men Kristian Bonde udlignede kort efter, og i det 31. minut bragte Nikolaj Søgaard Hedensted på 2-1 efter forarbejde af Mathias Kahr Christensen.

Mads Andersen gjorde det til 2-2, men Mikkel Thisgaard så ud til at blive matchvinder, da han scorede til 3-2 tre minutter før tid. Så kom hjørnesparket, hvor bolden havnede for fødderne af Mads Andersen, der sparkede den op under nettaget.

Næste turneringskamp er lørdag 22. september kl. 15.30 ude mod Kolding Boldklub.

HIF's startopstilling:
1. Kenneth Qvist (m)
3. Steffen Holm
4. Nikolaj Søgaard
5. Jesper Stab
7. Nicolai Givskov
9. Kristian Bonde
10. Mathias Kahr Christensen (c)
11. Mikkel Thisgaard
14. Sebastian Bruhn