Nicklas Ullum sendte sin gamle klub ud af pokalturneringen

image Jubel efter Nicklas Ullums scoring til 1-2. Foto: Palle Herløv
04. september 2018 kl. 21:55

SENIOR - Hedensted er ude af årets pokalturnering efter et nederlag på 2-1 til Aarhus Fremads 2. divisionshold.

25-årige Nicklas Ullum, der spillede i Hedensted fra juli 2012 til august 2014, gjorde det onde ved sin gamle klub, da han scorede begge mål for Fremad i løbet af 12 minutter midt i anden halvleg.

SE BILLEDERNE: Hedensted IF - Aarhus Fremad (Facebook)

Hedensted fik ellers en drømmestart, da Sebastian Bruhn bragte dem foran efter 11 minutter. Der var chancer i begge ender af banen og flotte redninger hos keeperne Kenneth Qvist og Aleksandar Stankovic. Før det afgørende mål fra Ullum ramte Fremad stolpen to gange i streg ved Christian Skaarup Nissen og Mathias Nygaard, så kampen kunne have været afgjort allerede dér.

WEB-TV: Reaktioner efter kampen

Hedensted stillede uden Mirsad Suljic, André Givskov, Kristian Bonde, Jakob Malberg og Martin Damsbo. 535 tilskuere overværede kampen.

Hedensted spiller igen på lørdag, da Varde gæster Mosen. Der er kampstart allerede kl. 10.30.

HIF's startopstilling:
1. Kenneth Qvist (m)
3. Steffen Holm
4. Nikolaj Søgaard
6. Ronni Bagge
7. Nicolai Givskov
10. Mathias Kahr Christensen (c)
11. Mikkel Thisgaard
13. Simon Thisgaard
14. Sebastian Bruhn
15. Benjamin Suner
18. Ronni Nordnæs