Sebastian Bruhn skifter til Kolding Boldklub

image Foto: Kolding Boldklub
25. august 2020 kl. 22:18

SENIOR - Sebastian Bruhn stopper i Hedensted IF.

Den 21-årige angriber har valgt at skifte til Kolding Boldklubs danmarksseriehold. Dermed får vi ham at se igen, da Hedensted og Kolding er i samme pulje og mødes første gang 11. september og igen 20. marts.

- Først og fremmest har det ikke noget at gøre med HIF som klub, at jeg nu vælger at skifte til Kolding. Det er 100 procent gjort af personlige årsager, og fordi jeg har følt, at jeg måske er kørt død i Hedensted, siger Sebastian Bruhn til hedenstedif.dk.

- Jeg har ikke andet end positive ord om klubben, og jeg ønsker den det allerbedste fremadrettet, og så ses vi jo også i løbet af sæsonen. Omkring Kolding har jeg et mål om at blive fast mand og selvfølgelig om at hjælpe holdet så meget som muligt - blandt andet med en masse mål - op i den sjove ende og spille.

LÆS OGSÅ: Sebastian Bruhn hattrickede i uvejrs-afbrudt 6-0-sejr

Sebastian debuterede for Hedensted i en 2-0-sejr ude mod Silkeborg KFUM 4. august 2018. Han nåede i alt 38 kampe for førsteholdet.