Thomas Eisner skifter til Hedensted fra Hatting-Torsted

Af HIF Kommunikation
06. juli 2022 kl. 18:03

SENIOR - 23-årige Thomas Eisner skifter Hatting-Torsted ud med Hedensted IF.

Der er tale om en offensiv spiller - midtbane eller kant - med erfaring fra jyllandsserien, serie 1 og serie 2.

- Jeg har ligget som en klassisk 10'er de seneste to sæsoner inde i Hatting-Torsted, hvor vi lige akkurat missede oprykning og tilbagevenden til serie 1. Da Hedensted kontaktede mig for en måneds tid siden, tænkte jeg, at det lød som en mulighed, jeg havde lyst til at prøve af, siger Thomas Eisner til hedenstedif.dk.

- Jeg har hørt meget godt om klubben, og jeg kender spillere som Erik Ingemann og Sebastian Bruhn fra min tid som ungdomsspiller i AC Horsens. Ja, og Mirsad Suljic og nogle andre kender jeg gennem indendørs fodbold. Det bliver sjovt at få dem som holdkammerater, siger Thomas Eisner.

Han er vokset op i Torsted, hvor han startede med fodbolden som helt lille i Hatting-Torsted. Da de bedste spillere fik mulighed for at rykke til AC Horsens som U14, var han blandt dem, der kom igennem nåleøjet.

Han spillede derefter i AC Horsens frem til U19 sluttede. Så tog han på højskole i Sønderborg, hvor han spillede i jyllandsserien for SUB Sønderborg i det år, højskoleopholdet varede.

Så kom han tilbage til Hatting-Torsted, hvor han fortsatte fodboldkarrieren ved siden af en civil karriere som tømrerlærling.

HIF byder Thomas Eisner velkommen i klubben!