HIF søger holdleder til danmarksserien

image Arkivfoto: Palle Herløv
03. januar 2023 kl. 16:16

SENIOR - HIF søger en ny holdleder til klubbens førstehold i danmarksserien.

Vi leder efter en person, der er stabil og omgængelig, og som kan hjælpe til på holdet. Opgaverne kan tilpasses efter behov og ønsker.

Vi forestiller os, at du sørger for at tage godt imod dommere og modstandere til hjemmekampene. At du har overblik og ansvar for materialer og tøj i forbindelse med kampene. Og at du selvfølgelig bidrager med godt humør til den glade gruppe af spillere og trænere.

Ud over en masse fede oplevelser med fodbold på højt niveau, får du en tøjpakke og en masse social samvær i en rigtig god og veldrevet fodboldklub.

Har du har lyst til at gøre en forskel for Hedensted IF og få sjove og gode timer i vores gode træner/leder-fællesskab, så tag endelig fat i os. Vi glæder os til at høre fra dig.

Er du interesseret? Så kontakt venligst Birte Pedersen på tlf. 2089 9800 eller e-mail: birte@hafnet.dk.